2009-10-02 00.19


Är detta något som kommer att funka för mig?
Jag ska iallafall göra ett försök, bloggen kommer mest handla om en del av mina tankar, för skriva är ett sätt att hantera dem. Sedan så kommer jag nog skriva litee om vad som händer och sker för övrigt med kompisar, skola, bowling och resor. Får se hur länge jag orkar och hur ofta jag kommer uppdatera:) 


Den sista tiden har varit ganska händelserik, till en början på ett dåligt sätt. Jag mådde verkligen skit, både fysiskt och psykiskt.  Men de senaste två dagarna har jag börjat se en svag strimma ljus i den mlrka tunneln. Magen börjar bli bättre, praktiken känns helt okej, bowlingen känns också som de ska funka nu och sen kanske det viktigaste av allt(!): Jag förlorar inte en av mina bästa vänner! Känns jävligt bra!
Men nu funderara jag på att försöka sova, om det nu går..
Har praktik 10-18 imorgon, men det kommer bli chill=) Ska vara med på en vin/ostprovning på eftermiddagen och på förmiddagen ska jag ha ytterligare mer barteknik:D Det är skitskoj, Martin lär mig att göra alla "gamla klassiker" har hitills gjort: Dry Martini, Cosmopolitan, Kir Royal och Margarita alla var väl inte så goda direkt men det blir bättre och bättre:)
På tal om sprit så fick jag en flaska Sourz Hallon idag, så det blir till att köpa en bacardi hallon också sen bara köra på med sommardrinken:D
Imorgon kväll blir det lugnt, ska vara hemma och se på film:) Matcher på lördag mot ÖIS och Team Vasa:)
Som det ser ut nu sitter jag reserv men Malin kunde kanske inte spela första matchen så får kanske spela från start:) Så vi har en tidig och en sen match så däremellan går vi ut och käkar med laget:)
Där på kvällen blir de nog fest för Timmy!<3 Han fyller ju 18, så de blir kanske Wärs eller något:)
Nä nu får jag skita i detta och försöka sova!
God natt:)
Puss/J*

Är detta något som kommer att funka för mig? Jag ska iallafall göra ett försök, bloggen kommer mest handla om en del av mina tankar, för skriva är ett sätt att hantera dem. Sedan så kommer jag nog skriva litee om vad som händer och sker för övrigt med kompisar, skola, bowling och resor. Får se hur länge jag orkar och hur ofta jag kommer uppdatera:)  Puss/J










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0