2009-10-02 21.20


Allt blir inte alltid som man tänkt sig men de brukar ordna sig tillslut ändå.



Blev inte som ja tänkte inatt, tog mig ett tag att somna.. Kollade på klockan sista gången vid halv tre tiden, klockan stod på sju men jag hann inte bli väckt för Jonas var vaken så han var snäll och ringde och väckte mig istället:) Så vi pratade i 40 minuter innan han sa att jag var tvungen att gå upp:P Så jag gick upp och fixade och grejade, jag fick jättegott om tid, så jag gick till bussen och nördade spel på vägen till Vänersborg..
De blev frukost direkt på praktiken sen igång och jobba tänkte att det skulle bli mycket folk men det var ju så jävla lugnt så vi slogs om disken typ:P Och då är det illa:P Jag skötte iprincip restaurangen självxD 
Sedan hade vi ost och vinprovning så jag grejade med det och sedan fick jag öpnna Champagneflaska med sabel:P Gött fräckt men ja höll på att få en hjärtattack när de small till:D Sedan blev de ytterligare lite barteknik(Y)
Sedan blev de att åka hem tjöta med Timmy också! Festa imorgon!:D
När jag kom hem så käkade vi räkor, och så sen blev de till att blanda en grogg och kolla på idol:)
Matcher imorgon också så de blir sängen tidigt=)
Puss/J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0