2009-10-05 21.55

Helgen var varigt otroligt bra!(Y)
Gick upp tidigt i lördas och åkte ner till hallen match 9.40 mot ÖIS, vi förlorade dock och mitt spel kunde varit bättre=/ Tror fortfarande att nerverna spökar=S Sen drog typ hela laget till Italia och käkade, gott!:)
Tillbaka till Hallen igen för ny match 14.20:) Satt reserv så jag lallade mest runt och skrek och hejade på:D
Denna matchem mot Team Vasa så VANN VI:D Spelade en serie, dåligt resultat men va fan, första segern för sässongen;D
Sen blev de att dra upp till hallen i Mellerud och duscha m.m.. Har ju ingen dusch pga renoveringen här hemma=/
Sen hem byta om dra ett par groggar, drog till timmy vid 8 halv 9:) Hann träffa Matilda en slink också:D Sen så spelade vi Wii satt och tjöta och drack:D Utgång till Wärs blev det också:) Duon spelade(Y) Grymma är dom! Var kanske lite för full denna gången också men trevligt vare:D Stefan var snäll och körde hem mig med;)
Orkar inte skriva så mycket men otroligt trevlig kväll! Tack alla som gjorde denna kväll så bra!<3

I söndags var jag otroligt kraftigt jävla bakfullxD Drog till hallen iaf och hjälpte till under matchen och fixade med ungdomsstyrelsen:)
Lagom slö dag:)

Praktiken går framåt får mycket beröm så de känns jävligt bra, ska jobba första kvällen imorgon:D
Tog ur min nya piercing idag med:(

Men i huvudet snurrar tankarna som vanligt=/ Maten har börjat komma upp igen med sällskap av blod:S Mamma vill att jag ska kolla upp det för hon tror att de kan vara magsår:S Men det finns de inte tid för, får stå ut:/
Allt blir inte som man tänkt sig, oavsett vad det gäller. Vänner, kärlek, skola, jobb, familj m.m.. Menmen allt händer väl av en mening?=/

Men nu ska jag försöka sova i vettig tid för en gångs skull.
Puss/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0