2009-10-06 12.59



Rätt eller fel? Må bättre eller sämre?   
   För tillfället har jag ingen aning, men hoppas att de ska klarna!


Sitter på bussen till praktiken, jobbar 14-21! Ska bli jävligt skönt att kunna koppla bort alla tankar och koncentrera sig på annat.
Stängde av datorn igår när jag gick och la mig för att inte sitta och spela så jag kunde sova, tanken var bra till en början men sen kom jag fram till att de inte var det=/ Jag hade inget att koncentrera mig på och alla tankar kom tillbaka. Så jag radera nummer i mobilen plus att jag raderade hela min inkorg och sparade sms, raderade även massa bilder.
NU ska jag börja om på nytt! Umgås med de som betyder något, de som gör mig glad!
De kommer inte bli lätt till en början men det känns som jag måste för min egen skull. Jag kommer säkert ändra mig tusen gånger om, men vi båda måste förstå att det inte funkar som det är nu.

Puss/J*

Kommentarer
Postat av: Emma

gör de bästa som du tycker är bra för dig själv jässiä!

de du har gjort tycker jag är bra <3

2009-10-06 @ 13:13:49
URL: http://dildoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0