2009-10-11 22.32

Helt sjuk helg:D
 Såhär kul var det extremt längesedan jag hade!


Fredag: Hemma från praktiken, mådde inte helt 100 i magen och så. Var i bowlinghallen hela dagen och tog det lugnt:) Sedan så drog jag och Dennis och handla sen hem och lagade mat:) Blev ett par glas rött, sedan lite fix och hem till Clary!<3 Där var det mycket trevligt folk och de blev mycket sugande;D Sedan utgång till Lara och Dj Dennis:D Efterfest hos Mio! Var där till typ 5 hemma halv sex^^ Trevligt som fan vare!
Fick bästa samtalet på otroligt jävla länge också!! Hoppas verkligen att de kan funka nu!<3

Lördag: F
ick sms av Clary typ direkt när jag vaknade, hon fråga om jag skulle med på bakfyllepizza.. Så de blev en snabbfix och sen äta pizza med henne, Emma och Elin<3 Sedan gick vi ner till bowlinghallen en sväng, Håvås spelade match(vann med 19-1) :) Sedan bort och hämta cider, ner till hallen igen och åkte med dennis hem och hämta kläder och bös sen upp till Clary igen för fix! Sedan drog vi till Mio och kolla på fotbollen, eller jag och Mio kolla iaf;) Trillade bara in mer och mer trevligt folk! Denna kväll blev det jäävligt mycket sugande, DRAAA MIG!! Någongång gick vi hem till Sanchez istället har ingen aning om tiden men det är skitsamma! tro det eller ej men här blev de ännuu mer sugande, och dansande! De började hetta till ordentligt;) Sedan vid halv sex(?) drog vi hem till Mio igen och spelade lite gh och så! var hemma 07.10 och mötte dennis i dörren när han skulle till jobb, kanske inte så populärt:P NEJ!xD Gick upp och la mig oc grejade med datorn ist sen sooova!

Söndag: Mamma väckte mig runt 1 och sa att dom åkte till Uddevalla om tio minuter om ja skulle med men min säng lockade mer:P Så var hemma med bror ist:) Lagade mat och bara tog de lugnt:) Vid 4 drog ja bort till Clary och var med henne och Emma var hemma vid halv 9, 9 gjorde lite kvällsmat städade och så:) Sen upp i sängen! Så nu ska jag strax sova! klockan ringer 05.00 imorrn! SUCK!!

GOD NATT!
Puss/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0