2009-10-13 22.49


Haha, vilka människor det finns! Såhär har vi alltid varit mot varandra och kommer alltid vara, båda vet att det inte är något seriöst menat! Avundsjuk?
Sjukaste på länge idag alltså, var gött trött efter en lång dag och så får jag ett samtal^^
Hmm, dolt nummer? Aja jag svarde iaf:P Hej, jag heter Rolf och jag söker JohanxD
Va?!xD Efter denna helgen med massa Rolf och så tro på fan att det en Rolf ringer fel till mig då^^
Helt insanexD Höll på att dö, jag trodde att det var någon som jävlades med mig så jag började skratta och sa "ah visst jävligt roligt du" Rolf bara: Ursäkta vad sa du? Jag: Oj förlåt, trodde det var en annanxD Så jag vaar ju tvungen att be om ursäktxD Höll på att dö och bröt ihop när han la på!;D

Kollar iaf på Hells Kitchen nu och gör samhällskunskap, blir sängen snart:) Upp tidigt imorrn igen=/
Praktik 7-16 sen träning:D På torsdag har jag praktik 8-16 sen åker jag till pappa!<3 Match i Karlstad på lördag så pappa kör mig och är med och kollar sen åker vi hem till han igen och så stannar jag där tills på måndag:D
Just de ja, de ringde från Quality hotel och fråga om jag kunde jobba den 24:D Men klart som fan så gör jag ju sisra dagen på praktiken då:(

To do list:
( ) Fixa pass
( ) Fixa presentationen till ungdomsstyrelsen (UPP)
( ) Boka tid för mitt knä
( ) Göra läxor
( ) Åka till ungdomsmottagningen
( ) Fixa planering till ungdomsträningen
( ) Fixa grejer till halloween! SWAT!:D
( ) Planera tills vi göt om mitt rum!
( ) Börja städa och fixa tills vecka 44 & 45:D
( ) Boka tid hos tandläkaren
( ) Plus något mer viktigt som totalt försvann ut huvudet!:S hahaxD

Puss/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0