2009-10-19 19.43


Det är konstigt hur saker kan ändras så snabbt! Ena dagen är de hata, andra dagen är de "Hjälp mig"
Menmen, man kan inte bry sig om allt(Y)

Har inte skrivit så mycket denna veckan, har änna haft händerna fulle:)
Praktik månd-torsd åkte till pappa i torsdags kväll och var framme strax före tio. De blev bara till att glo på tv och tjöta sen sängen ganska tidigt sov till halv 11 på fredagen(pappas födelsedag!<3)
 Fixade och grejade vid tretiden drack vi champagne(Y) Sen kom det gäster vid fyratiden och då blev det smörgåstårta och vin :D Göttgött^^ Det kom mycket trevligt folk som man inte träffat på länge! Och dom har ju blivit så stora;D Blev sängen vid 1 halv 2. klockan stod på ringning klockan 9 för avfärd till Karlstad 10.00! Match 13.00 mot Pollux, den behöver vi inte prata om dom slog nytt klubbrekord så vi hade inte så stor chansxD Sedan efter matchen blev det hockey:D Färjestad<3 – Brynäs! Efter 4 minuter och 43 sekunder stod det 3-0 och min röst var sleten:P Matchen slutade 3-2 till Färjestad<3 Och därmed deras 17 raka seger hemma mot brynäs och 24 raka hemmasegern! UNDERBART:D
Sen åkte jag hem till pappa igen och vi tog det bara lugnt och såJ Igår var det skitlugnt vaknade runt halv 11 11 idag med, gick upp och såg att vi hade besök(Y) Chill dag på hög nivå!
Idag så har jag och pappa varit i Sthlm innan jag åkte hem, tog de lugnt och käkade lunch på JB:D Sen gick tåget 14.15 så det blev att säga hejdå till pappaL Kommer inte träffa han förrän till jul=/ <3
Så nu sitter jag på bussen och närmar mig Mellerud, ska ner i hallen en sväng sen hem till Clary och vara med henne och Emma!<3

Det har inte hänt mycket på min to do lista iafxD

To do list:
( ) Fixa pass
(x) Fixa presentationen till ungdomsstyrelsen (UPP)
( ) Boka tid för mitt knä
( ) Göra läxor
( ) Åka till ungdomsmottagningen
( ) Fixa planering till ungdomsträningen
( ) Fixa grejer till halloween! SWAT!:D
( ) Planera tills vi gör om mitt rum!
( ) Börja städa och fixa tills vecka 44 & 45:D
( ) Boka tid hos tandläkaren
( ) Plus något mer viktigt som totalt försvann ut huvudet!:S hahaxD

(x) Det viktiga var att boka tågbiljetter till pappa:P 


Puss/J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0