2010-09-28 18.06

Nu var de 6 timmar sen jag masa mig ur sängen, har inte gjort överdrivet mycket saker..
Har iaf skrivit klart en del av papperna till morgondagens möte, nu har Dennis precis
kommit hem så jag ska skriva ett nytt CV och söka jobben som jag har kollat på!
Vill flytta NU!! Jag har funderat på vad som egentligen håller mig kvar i Mellerud..
Och det är faktiskt inte så mycket. Det är vännerna och familjen men dom finns
kvar även om jag flyttar, Har hittat intressanta jobb i både växjö och Göteborg så de
blir till att söka, de förlorar jag inget på! :)

Känner att jag har blivit lite nörd med att skriva nu, men de känns skönt att bara skriva
av sig lite :) Nu ska jag gå ner och fixa mitt CV, skriver säkert ikväll igen.. Finns på mobilen
om det är någon som vill ha tag på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0